Gratis ombytning:

For alle varer købt mellem 24/11-16 og 05/12-16 tilbyder vi gratis ombytning af din ordre helt frem til 31/12-16. Det vil sige at hvis du har købt den forkerte størrelse eller farve vil du kvit og frit kunne bytte denne til en anden model frem til 31/12-16.

 

Hvis du returnere din ordre inden 14 dage vil du have normal returret, hvilket vil sige at du kan annullere din ordre og få dine penge tilbage.

  


 

Leveringstider & priser:

Hos OnlineOutwear går vi meget op i at give klar besked til vores kunder, og derfor skal du som kunde/besøgende i vores webshop aldrig være i tvivl omkring hvad det koster at få leveret det ønskede produkt eller hvornår du får det leveret.

Vi kører med en meget simpel og overskuelig beregning i forbindelse med fragtpriser. Køber du for 1000 kr. eller derover er der gratis fragt.

Køber du for under 1000 kr. koster fragten altid 50 kr.

0-999 kr. <-> 50 kr. fragt.

1000 kr. og op efter <-> Fri fragt. 

Alle forsendelser sendes med GLS pakkeshop, hvilket sikrer dig den laveste pris på fragten.

 

Leveringstider:

Er varerne på lager i Danmark og køber du inden kl. 14 sender vi samme dag, dvs. at du har dine varer indenfor 1-2 hverdage.

Er varerne ikke på lager i Danmark, skal varerne bestilles hjem. Leveringstiden på varer der ikke er på lager vil derfor kunne variere en del. Typisk vil der gå mellem 5 og 6 hverdage inden du modtager dine varer.

Køber du en vare som ikke er på lager, så kontakter vi dig indenfor ganske få timer, for at fortælle dig hvornår vi forventer at kunne levere dine varer. 

 


 

Din Sikkerhed: 

Hos OnlineOutwear.dk kan du sikkert handle med følgende kreditkort:

Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY, JCB og American Express

 

Kryptering af betalingskort:

Når du handler med OnlineOutwear.dk bliver alle dine kortoplysninger beskyttet ved hjælp af SSL-kryptering. SSL er en forkortelse for ”Secure Socket Layer”, og er en funktion der sikre dig, at alle dine kortinformationer bliver krypteret, og dermed sikre at udenforstående ikke kan skaffe sig adgang til dine oplysninger. Når du er ved at betale og afgive bestilling, vil du automatisk befinde dig på en sådan sikret forbindelse. Således er det altså ingen andre end dig og PBS der har mulighed for at se eller gemme dine informationer.

Når du befinder dig i den sikrede zone vil der vises et lille ”Secure Server-ikon” i dit browservindue. I de fleste browsere illustreres dette ikon som en lukket hængelås.

Selve Transmissionen hos OnlineOutwear.dk er blevet godkendt af PBS, hvilket sikre dig den størst mulige sikkerhed omkring denne.

 

Fortrydelsesret: 

Hos OnlineOutwear.dk er du sikret 14 dages fuld returret gældende fra dagen hvor du har modtaget dit produkt. Du vil modtage dine penge fra returneringen, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, ca. 10 dage efter din returnering.

 

Reklamation: 

OnlineOutwear.dk yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret gældende fra dagen, hvor du har modtaget dit produkt. Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

 

Misbrug af kreditkort:

Hvis dit kort bliver misbrugt har OnlineOutwear.dk pligt til at annullere handlen og give dig dine penge tilbage. Ved misbrug kan du også få din bank til at trække de penge tilbage som du er blevet snydt for. Derfor løber du ingen risiko ved at handle med OnlineOutwear.dk.

 

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse: 

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i din besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til dig.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp – kontakt os da på mail: kontakt@onlineoutwear.dk

 


 

Returnering: 

Ønsker du at returnere dit produkt er det helt i orden. Hvis blot du returnerer dit produkt indenfor 14 dage, er der ingen problemer og vi returnerer dine penge med et smil. Det er vigtig at du husker at sende produktet retur i dets originale emballage. 

Har du brug for hjælp i forbindelse med din returnering, kan du kontakte os her.

 

Fremgangsmåde ved returnering:

Udfyld venligst følgende punkter og send disse i en mail til os - kontakt@onlineoutwear.dk:

- Ordre nr.

- Navn

- Adresse

- Post nr. og by

- Email

- Tlf. Nr.

- Årsag til returnering.

- Konto nr. samt registeringsnummer på din bank.

Overførslen af pengene sker, når vi har modtaget produktet og pengene kommer ind på din konto senest 5 hverdage efter dette.

Produkterne skal returneres til følgende adresse:

 

R&T Christiansen Aps

Nystedvej 1

7400 Herning

Danmark

 


 

Persondata:

Alt persondata bliver hos OnlineOutwear behandlet med respekt og fortrolighed. Dvs. at ingen persondata bliver givet videre til andre. Alt data opbevares sikkert, så der ikke kan ske misbrug af dine personoplysninger.

 


 

Svar inden 24 timer:

Hos OnlineOutwear svarer vi altid på alle henvendelser inden for 24 timer. Du kan kontakte os på kontakt@onlineoutwear.dk eller gennem vores kontaktformular. Du er altid velkommen til at skrive til os uanset hvilket spørgsmål, du måtte have. Ofte svare vi MEGET hurtigere.

 


 

Handelsbetingelser:

Aftalens parter: 

Køber: Den fysiske person, som ved afgivelse af en bestilling til OnlineOutwear.dk afgiver et tilbud om køb og levering af bestemte varer.

OnlineOutwear.dk: Anvendes i det følgende både som den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer Købers bestilling og sælger de bestilte varer, og som den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles.

 

Produktinformation:

På OnlineOutwear.dk oplyses varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til OnlineOutwear.dk via fanebladet ”Kontakt os”.

 

Priser:

 Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer. Alle angivne priser er inklusive 25% moms.

 

Levering uden for Danmark: 

OnlineOutwear.dk tilbyder levering uden for Danmark. I tilfælde af levering uden for Danmark er det forudsat at Køber betaler for de ekstra leveringsomkostninger samt at Køber er ansvarlig for eventuel told. For yderligere information omkring leveringsomkostninger kan der sendes en mail til OnlineOutwear.dk via fanebladet ”Kontakt os” eller på kontakt @ onlineoutwear.dk.

 

Bestilling: 

Aftale mellem Køber og OnlineOutwear.dk indgås på dansk. Vi gør opmærksom på, at ordren først i gangsættes efter godkendelse og betaling af Køber.

 

Betaling:

De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen sendes.

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse: Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i Købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til Køber. Reklamation: OnlineOutwear.dk yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Fakturaen skal fremvises til OnlineOutwear.dk i forbindelse med anvendelse af reklamationen. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter Køber har eller burde have opdaget manglen ske til OnlineOutwear.dk inden rimelig tid. 

Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består. Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

 

Ansvarsfraskrivelse og garanti: 

Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes Købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for OnlineOutwear.dk’s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende. OnlineOutwear.dk afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og Køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder over for Køber.

 

Fortrydelsesret:

Meddeler Kunden OnlineOutwear.dk, at Kunden har fortrudt sit køb inden 14 dage efter levering, tilbagebetaler OnlineOutwear.dk det modtagne beløb, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. 

Ved returnering foreslår vi at Post Danmark bruges. Da det gør det muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse. 

Du bør sende varen forsvarligt emballeret - vi anbefaler at du fremsender en kopi af fakturaen og skriver tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Vi anbefaler at du sender varen retur som forsigtig pakke med Post Danmark. 

Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen. Kunden betaler selv for returfragt.

 

Garanti gældende for Stormtechs produkter:

På alle produkter af mærket Stormtech, som forhandles på denne side, tilbyder vi 3 års garanti. Via lovgivningen har man krav på 2 års garanti, men da Stormtech leverer produkter at høj kvalitet og i slidstærke materialer yder vi et ekstra år. Garantien gælder 3 år frem fra dagen købet blev fortaget og for alle køb foretaget efter d. 01/08-2015.

Stormtechs produkter har fuld garanti mod defekter i materialet og i produktets udarbejdelse eksklusiv normal slid i 3 år efter købs tispunktet. Hvis et produkt går i stykker som følge af en produktionsfejl indenfor 3 år vil vi reparere dit produkt, eller erstatte det uden betaling.

Denne garanti dækker ikke skader forårsaget af uheld, misligholdelse af produktet, forsømmelighed, normalt slid eller den fysiske nedbrydning af farver og materialer over længere tid og brug.

Hvis du har et produkt der er gået i stykker, eller har spørgsmål, så kontakt os på kontakt@onlineoutwear.dk eller ring på 60 58 82 40 – vi står klar til at hjælpe dig.

 

Forbehold for ændringer:

OnlineOutwear.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for dette website. 

Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

 

Forbehold for fejl:

OnlineOutwear.dk tager forbehold for prisfejl, tastefejl og udsolgte varer.

 

Misbrug:

Misbrug af OnlineOutwear.dk medfører politianmeldelse.

 

Oplysning om klagemuligheder: 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@onlineoutwear.dk.